L'Ajuntament de Benicarló ret homenatge a l'escriptor Enric Valor

04/11/2011

L'Ajuntament de Benicarló homenatjarà l'escriptor Enric Valor, amb una setmana d'activitats culturals

L'Edifici Gòtic del c. Major acollirà, del 7 al 12 de novembre, la Setmana d'Homenatge a Enric Valor, organitzada per l'Oficina Municipal de Normalització Lingüística.

Aquesta setmana cultural, que compta amb el patrocini de l'Acadèmia Valenciana de Llengua (AVL), s'inaugurarà oficialment amb la conferència del lingüista i membre de l'AVL, Josep Palomero, la qual tindrà lloc el dilluns 7 de novembre a les 19.00 h. A l'Edifici Gòtic es podrà visitar també, durant tota la setmana, l'exposició «Enric Valor. El valor de les paraules». A més, el divendres 11 a les 18.00 h, els més menuts podran gaudir de les millor rondalles de Valor, de la mà de Llorenç, el Contacontes.

Amb la Setmana d'Homenatge a Enric Valor, l'Ajuntament de Benicarló vol demostrar el seu reconeixement a este gran narrador i intel·lectual valencià del s. XX, coincidint amb el amb el desè aniversari de la seua mort i el centenari del seu naixement.