Noves instal·lacions per al Mercat de Benicarló

15/12/2011

Inauguració contenidor soterrat del mercat de Benicarló

Este mati s'ha inaugurat el contenidor soterrat instal·lat a a façana sud del mercat de Benicarló.

A l'acte han assistit: Miguel Jarque: director territorial d'Economia, Indústria i Comerç, l'alcalde de la ciutat: Marcelino Domingo, la regidora de Comerç: Maria Ortiz i el president de l'Associació de Venedors del Mercat: Pedro Baca, a més de representants de l'empresa instal·ladora i del fabricant.

La instal·lació d'aquest contenidor soterrat autocompactador per a ús exclusiu del Mercat Municipal de Benicarló ha tingut un pressupost total: 193.313,80 euros, dels quals 125.000 euros han estat subvencionats per la Conselleria d'Economia, Indústria i Comerç.

Amb la instal·lació d'este contenidor s'aconseguirà:

• Eliminar els contenidors de superfície que actualment hi han, alliberant així espai públic al voltant del Mercat per a ús de vianants.

• Eliminar totes les molèsties que actualment estan ocasionat els contenidors en mals olors i brutícia.

• Este contenidor és estanc i evita la generació de lixiviats.

• Reducció i eliminació d'horaris de diposit i recollida. Amb aquest contenidor, al ser autocompactador, la recollida es farà sols un colp a la setmana.

Les empreses que operen al Mercat Municipal faran ús d'aquest contenidor a través d'una tarja identificativa de proximitat, que els permetrà poder dipositar els residus que generen i els facilitara la recollida selectiva de residus.