La carta als Reis, en valencià

20/12/2005

La carta als Reis Mags, en valencià

L'Oficina Municipal de Normalització Lingüística (OMNL) vol ajudar als xiquets de Benicarló a escriure la carta als reis en valencià. Per això, l'OMNL ha repartit, a tots els centres d'educació primària de la ciutat, cartes i un vocabulari dels joguets perquè els alumnes puguen fer arribar els seus desitjos en la nostra llengua. A més, aquells xiquets i xiquetes que no hagen pogut recollir la seua carta a escola, en trobaran a les oficines de l'Ajuntament i a Benicarlàndia (annex del Poliesportiu) del 26 de desembre al 5 de gener.

Aquesta iniciativa s'emmarca dins de la campanya La carta als Reis Mags, en valencià, una campanya de promoció del valencià destinada a fomentar la il·lusió d’aquestes dates nadalenques al mateix temps que afavorir l’ús del valencià.