Diccionari especialitzat per a aficionats al ciclisme

17/07/2006

Diccionari especialitzat per a aficionats al ciclisme

L'Oficina de Normalització Lingüística de l'Ajuntament de Benicarló ha editat, dins de la campanya de promoció de lèxics especialitzats, un diccionari sobre ciclisme.

El Diccionari ciclista és un lèxic de butxaca que recull 216 termes del món del ciclisme i les seues equivalències al castellà i a l'anglés. Per tant, s'han repartit diversos exemplars entre els establiments de Benicarló relacionats amb este esport (tallers de reparació i botigues d'esports) per tal que es distribuïsquen entre els aficionats.

L'objectiu de la campanya és arribar al públic en general però sobretot als qui utilitzen la bicicleta habitualment. Per això, tots aquells que estiguen interessats en el món del ciclisme podran passar a recollir gratuïtament el seu Diccionari ciclista per l'Oficina de Normalització Lingüística (plaça de l'Ajuntament, s/n).

A banda de l'Oficina de Benicarló, en aquesta campanya, que pròximament posarà a disposició del públic més vocabularis especialitzats, han participat les oficines de promoció del valencià dels ajuntaments d'Alaquàs, Alboraia, l'Alcúdia, Almassora, Alzira, Cocentaina, Finestrat, Massamagrell, Meliana, Mislata, Moncofa, la Pobla de Vallbona, Puçol, Sueca, Vila-real, Vinaròs i la Diputació de València.