Cursos de valencià

05/10/2006

Cursos de valencià

La Universitat Popular i l'Oficina Municipal de Normalització Lingüística treuen al carrer la seua oferta annual de cursos de valencià.

Concretament, l'Universitat Popular oferix els cursos de llengua general dels nivells elemental (dilluns i dimecres de 18:30 a 20:00 h), mitjà (grup A, dilluns i dmecres de 20:00 a 21:30 h i greup B, dimarts i dijous de 18:30 a 20:00 h) i superior (dimarts i dijous, de 20:00 a 21:30 h).

D'altra banda, l'Oficina Municipal de Normalització Lingüística oferix la segona edició dels cursos de Valencià per a pares i mares i de Valencià per a estrangers. El curs de Valencià per a pares i mares (dilluns de 15:15 a 16:45) és un curs de nivell bàsic i està destinat a aquells pares que tinguen fills en edat escolar i vulguen donar-los un cop de mà en aquells aspectes lingüístics que puguen plantejar-los al llarg del curs. Pel que fa al curs de Valencià per a estrangers (dissabtes de 10:00 a 12:00 h) està adreçat a aquelles persones no valencionaparlants que vulguen inciar-se en el coneixement de llengua i cultura valenciana. A més, la matrícula a tots dos cursos serà gratuïta.

Les persones interessades a matricular-se en algun d'aquests cursos, han de dirigir-se a la 1a planta de l'Ajuntament (Servei de Gestió Tributària) de 9:00 a 11:00 h, del 10 al 19 d'octubre.