El lèxic de la roba

20/02/2007

El lèxic de la roba

L'Oficina Muncipal de Normalització Lingüística ha repartit entre els centres d'educació primària de Benicarló el vocabulari visual “El lèxic de la roba”. Aquests díptics, que recullen termes bàsics relacionats amb les vestimentes, els colors i els teixits, estan adreçats a aquells xiquets que comencen a aprendre la llengua.

La distribució d'aquest vocabulari s'emmarca dins d'una campanya de promoció de valencià que pretén difondre lèxic quotidià bàsic entre aquells que comencen amb l'aprenentatge de llengua, una campanya que es va iniciar el semestre passat amb la distribució d'“El lèxic de la llar”. Aquesta campanya ha estat portada a terme conjuntament amb els ajuntaments d'Alaquàs, Albal, l'Alcúdia, Aldaia, Almassora, Alzira, Dénia, Manises, Meliana, Moncofa, Montserrat, Picanya, Puçol, Silla, Vila-real, Vinaròs i la Diputació de València.