El lèxic del teatre

29/03/2007

El lèxic del teatre

El divendres 30 de març, comença la Temporada de Teatre de Primavera amb l'obra El cel dins d'una estança de la companyia Bambalina i l'Oficina Municipal de Normalització Lingüística (OMNL) repartirà el entre tots els espectadors que inauguren la temporada els díptics anomenats El lèxic del teatre. Aquesta és una campanya de promoció de valencià que pretén difondre, amb imatges, la terminologia de les arts escèniques i, més concretament, dels elements de l'escenari teatral. De fet, aquest lèxic s'emmarca dins la sèrie de vocabularis bàsics editats el semestre anterior, com El lèxic de la roba i El lèxic de la llar.

El lèxic del teatre és distribuirà també entre els centres educatius de la ciutat. A més, està a disposició de tots aquells ciutadans que vulguen obtindre un exemplar que només han de passar a recollir-lo per l'OMNL (pl. de l'Ajuntament).

Aquesta campanya de promoció del valencià ha estat portada a terme conjuntament pels ajuntaments d'Alcoi, Almassora, Betxí, Cocentaina, Dénia, Finestrat, Manises, Meliana, Mislata, Onda, Picanya, Vinaròs i la Diputació de Valencià.