Actualitat

Feliu Ventura en concert a l'Auditori Municipal

01/10/2008

Feliu Ventura en concert a l'Auditori de Benicarló

L'Oficina Municipal de Normalització Lingüística t'invita a celebrar el Nou d'Octubre amb un concert del cantautor Feliu Ventura. El concert començarà a les 20.00 h, a l'Auditori Municipal, i l'entrada serà gratuïta.

Feliu Ventura és, ara per ara, un de les figures més destacades del panorama musical valencià. El cantant de Xàtiva ha sigut capaç de fusionar el compromís social amb el lirisme dels sentiments i ens presenta la Cançó com a gènere viu i no com a producte de la nostàlgia.

Així doncs, després del seu treball Barricades de paper i de la gira amb Lluís Llach Que no s’apague la llum (disc més venut de l’any segons l’Anuari de l’Espectacle), Feliu Ventura presenta el seu quart disc, Alfabets de futur, a Benicarló. En Alfabets de futur el cantant vol inventar nous alfabets per al futur, amb la intenció d’esborrar els llenguatges caducs que han perdut capacitat d’expressió i acció. Per tant, continua en la línia del so acústic i es mantenen les cançons arranjades en funció del que cadascuna d’elles demana, recuperant l’antiga manera de fer cançons amb llenguatges nous, sense renunciar als estils més diversos.