Actualitat

Obert els segon termini de matrícula per a les proves de la JQCV

15/09/2009

L'Oficina Municipal de Normalització Lingüística us recorda que del 15 al 30 de setembre s'obre de nou el termini per matricular-se a la segona convocatòria de les proves de la de la Junta Qualificadora de Coneixement de Valencià. Les persones que ja es van matricular durant el primer període de 2009 i vulguen presentar-se a esta convocatòria, no cal que tornen a matricular-se.

L’imprés de matrícula està a disposició dels interessats a l'Oficina Municipal de Normalització Lingüística (pl. de l'Ajuntament, s/n). A més, també es pot trobar a la Conselleria d’Educació, les direccions territorials d’Educació i al web www.edu.gva.es/jqcv.

Les proves tindran lloc al novembre durant els següents dies:

• Coneixements orals: 7 de novembre a les 9.30 h.

• Grau elemental: 14 de novembre a les 9.30 h.

• Grau mitjà: 21 de novembre a les 9.30 h.

• Grau superior: 28 de novembre a les 9.30 h.

• Llenguatge als mitjans de comunicació: 14 de novembre a les 10.00 h.

• Llenguatge administratiu: 21 de novembre a les 10.00 h.

• Correcció de textos: 28 de novembre a les 10.00 h.

A Vinaròs, a l'IES Leopold Querol (av. Gil d'Atrocillo, 22), tindran lloc les proves de Coneixements orals, Grau elemental, Grau mitjà i Grau superior. La resta de les proves es realitzen a València, a la Universitat Politècnica (camí de Vera, s/n).

Tota la informació relativa a les proves (models d'examen, preguntes més freqüents, etc.) és a la pàgina web de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. A la secció En valencià del web municipal també trobareu informació al respecte.