L'OMNL edita un vocabulari visual del supermercat

18/02/2010

L'Oficina Municipal de Normalització Lingüística (OMNL) ha editat “El lèxic del supermercat”, un recull de lèxic bàsic on, a través d'imatges, es pretén apropar als més menuts o aquelles persones que comencen amb el coneixement de la llengua, el nom dels productes més comuns que es poden trobar a un supermercat.

Aquest recull lèxic forma part d'una sèrie de vocabularis visuals que va començar a editar-se ara fa quatre anys, en col·laboració amb altres oficines de promoció del valencià, i en el qual s'han publicat títols com “El lèxic de la llar”, “El lèxic de la ciutat” o “El lèxic de la roba”. Des de la seua aparició, aquests vocabularis han tingut una bona acollida per part del públic, ja que han ajudat a difondre lèxic quotidià d'una manera atractiva i senzilla.

“El lèxic del supermercat” s'ha distribuït a tots els centres educatius de Benicarló i a les tendes de comestibles i xicotets supermercats del poble, per tal que des d'ací es distribuïsquen a la ciutadania en general. Tot i això, l'OMNL disposa d'exemplars del vocabulari per tal de fer-los arribar a tots aquells que n'estiguen interessats.