Actualitat

Ajudes a la promoció de l'ús del valencià a empreses, comerços i indústries

01/03/2010

La Conselleria d'Educació, a través de les Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de la Comunitat Valenciana, ofereix a les empreses una sèrie d’ajudes per a fomentar l’ús del valencià en l’àmbit socioeconòmic.

Es podran beneficiar de les subvencions les empreses de caràcter privat, comerços i indústries de la Comunitat Valenciana que estiguen legalment constituïdes.

Concretament, són susceptibles de suport les següents accions:

-RETOLACIÓ exclusivament en valencià de dependències (tendals, rètols lluminosos, etc) i vehicles de l’empresa: L'ajuda màxima serà del 60% o fins a 1.000 euros

-DENOMINACIÓ, en valencià, dels productes de l’empresa (bosses, paper d’embalar, caixes…) o ETIQUETATGE, com a mínim en valencià: L'ajuda màxima serà del 55% o fins a 1.000 euros

-Ús exclusiu del valencià en la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA, ADMINISTRATIVA, CATÀLEGS, etc: L'ajuda màxima serà del 50% o fins a 1.000 euros

Només es concedirà subvenció per una d’aquestes accions subvencionables i un expedient per empresa.

El termini de presentació d’instàncies davant la Cambra de Comerç de Castelló (Av. Germans Bou, 79 12003 Castelló) acabarà el 3 d'abril de 2010.

Les ajudes són per a actuacions dutes a terme durant 2010, acabant el límit de presentació de documentació justificativa de les subvencions concedides el 20 d’octubre de 2010.

Podeu descarregar els impresos necessaris i les bases completes de la convocatòria, junt a la llista de documents a presentar al web:

Text complet ajuda

Per a qualsevol consulta no dubteu a posar-vos en contacte amb l’AFIC (Agència per al Foment d'Iniciatives Comercials) de l’Ajuntament de Benicarló, al telèfon 964 825013 o a través del correu electrònic a la següent adreça: correu.afic@ajuntamentdebenicarlo.org

Podeu aconseguir també informació a la mateixa Cambra de Comerç de Castelló, al telèfon 964 35 65 00, o a l'Antena Local de Benicarló, al 964 47 51 44 (sgutierrez@camaracs.es)