La Biblioteca Municipal acull la presentació del llibre 'Vocabulari de cruïlla'

15/04/2010

El dijous 22 d'abril, a les 19.30 h a la Biblioteca Municipal Manel Garcia Grau, es presentarà el llibre Vocabulari de cruïlla, editat per Onada Edicions. La presentació correrà a càrrec de l'autor del llibre, Joan B. Beltran, i el filòleg i professor de la Universitat Rovira i Virgili, Miquel Àngel Pradilla.

Vocabulari de cruïlla és una obra lèxica de referència, formada per dos volums, en total, 1000 pàgines amb un apèndix final d'imatges i fotografies en color. En esta obra, l'autor ha fet un buidatge d'obres impressionant del lèxic del Maestrat i de les Terres de l'Ebre, de manera que dóna una visió molt interessant dels mots propis d'estes terres.

Per tant, l'Ajuntament de Benicarló no ha desaprofitat l'oportunitat de patrocinar esta publicació que, sense cap dubte, passarà a formar part de la bibliografia referent a Benicarló i comarca i les nostres gents.