Notes de premsa

Els voluntaris del Menjador Social tanquen l'any amb un berenar de germanor

29/12/2016

Els voluntaris que treballen en el Menjador Social de Benicarló han celebrat el Nadal amb un berenar de germanor. Durant aquestes festes, el Menjador ha mantingut l'horari habitual i ha elaborat menús especials per al dia de Nadal i la nit de Cap d'Any.

Les dependències de l'antiga Escola de la Mar Irta han acollit el berenar de germanor que els voluntaris que treballen durant tot l'any en el Menjador Social han organitzat per tancar l'any. El Menjador, que ara mateix dóna servei a 40 usuaris, ha mantingut el seu horari habitual durant totes les festes de Nadal i ha elaborat menús especials per al dia de Nadal i la nit de Cap d'Any, amb l'objectiu que en aquestes dates tan especials, les persones que no puguen compartir-les amb els seus familiars, puguen fer-ho en un entorn proper i en companyia.

La regidora que coordina el Menjador Social, Filo Agut, ha aprofitat la trobada per entregar un nou equipament als voluntaris i agrair-los «la seua generositat i el treball admirable que estan realitzant des de fa anys».