Notícies destacades

La Brigada treballa en la reparació i neteja de camins afectats per les pluges

01/10/2025

Els treballs s'han centrat en els camins de terra que limiten amb el terme de Càlig, una de les zones on va ploure més. La neteja prèvia de camins i barrancs ha estat clau per a evitar mals majors.

La Brigada d'Obres de l'Ajuntament de Benicarló ha estat treballant durant tot el matí en l'adequació i neteja d'alguns camins del terme municipal que s'han vist afectats per les fortes pluges registrades dilluns. Es tracta principalment de camins de terra situats a la zona que limita amb el terme de Càlig, un dels punts més afectats pels aiguats.

Els treballs han consistit en l'eliminació de fang i enderrocs acumulats i en la reparació de clots i danys provocats per l'aigua, amb l'objectiu de restablir la seguretat i la circulació per als veïns i veïnes que utilitzen aquests camins de manera habitual.

La prevenció és clau

Cal recordar que la Brigada d'Obres i Serveis, en previsió de les pluges de tardor, ja havia dut a terme les darreres setmanes diverses actuacions de manteniment i neteja en camins i barrancs del terme municipal.

El regidor d'Obres i Serveis, Fabián Flos, ha remarcat que «la prevenció és fonamental: per això havíem treballat prèviament en la neteja de camins i barrancs, per a minimitzar els efectes de les pluges». Flos ha subratllat que «el treball de la Brigada és clau per a garantir la seguretat i la mobilitat al nostre terme, especialment en episodis meteorològics com els que hem viscut aquests dies».